Obserwatorzy

wtorek, 13 marca 2012

Wyróżnienie

Zostałam ostatnio bardzo mile zaskoczona.Dostałam od Edyty  wyróżnienie
 za które bardzo dziekuję :) To wyróżnienie należy przyznać 5 blogom,których liczba obserwatorów nie przekroczyła 200. Ja niestety nie będe tu nikogo szczególnie wyróżniać tylko dlatego,że jest dużo blogów,na które lubie zaglądać,i jest sie trudno zdecydować który wybrać :)


Jeżeli chodzi ,o robótki to cały czas robie serwetki "ananasowe" na które posypały się zamówienia ;0 więc nie ma sensu za każdym razem pokazywać tych samych :) Dziewczyny,które prosiły mnie o wzory proszę o cierpliwość ,wyśle na pewno.Teraz chwilowo mam problem ze skanerem,ale jak tylko mi sie uda to od razu przesyłam :) 
Miłego popołudnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...