Obserwatorzy

niedziela, 1 lipca 2012

....

Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy jednak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane, strach przed życiem rzucającym nowe wyzwania, strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli.

                Paulo Coelho

3 komentarze:

  1. Kasiu,
    tak się cieszę, że jesteś już po urlopie ...blogowym.
    Nie wiem jak jest z urlopem u Ciebie ?
    W środę całkowicie zepsuł mi się komputer, miałam wrażenie, że zostałam odcięta od świata.
    Powiem Ci szczerze, że bardzo tęskniłam za blogowymi przyjaciółmi.
    To nie są zwykli znajomi, to są prawdziwi Przyjaciele.
    Wiesz co mamy ze sobą wspólnego? obie bardzo lubimy - Paulo Coelho.
    Serdecznie pozdrawiam, życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomału wracam,ale na razie nic nie dziergam :( mam chwilowy zastój :(
      Ja też ostatnio miałam problem z komputerem i ciężko było,faktycznie brakuję tego świata,ale teraz już na szczęście mam i mogę odwiedzać wszystkie blogi które bardzo lubie :)
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...