Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

Spotkanie

Przynajmniej raz w roku udaje mi się spotkać z moją przyjaciółką Sabiną :) tak było i tym razem.
Na czwartek miałam zaplanowaną wycieczką ,ale niestety pogoda nam na to nie pozwoliła bo lało okropnie.Za to w piątek pogoda dopisała i wybrałyśmy się do Lubomierza do Muzeum Kargula i Pawlaka.Wstyd się przyznać mieszkam tak blisko i jeszcze tam nie byłam ;) jak to mówią nie miałam okazji.



 Dzieci w ˝starym kinie ˝;)
 Udało nam się też pojechać do Pławnej ,dla dzieci istne szaleństwo.



 Kochana dziękujemy Wam za to spotkanie i oczywiście zapraszamy częściej ;)

1 komentarz:

  1. No właśnie - aż wstyd: już też się tam wybieram, wybieram i wybrać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...