Obserwatorzy

wtorek, 1 kwietnia 2014

Wymiana wielkanocna

Ostatnio zapisałam się na Wymianę wielkanocną organizowaną na blogu Upominkowy Świat.Moją Parą była Milka- Rozmaitości Milki.W prezencie dostałam coś co jest dla mnie czarną magią i nie mam pojęcia co z czym...Dziękuje bardzo za te cudeńka :)


Z haftem matematycznym już miałam okazje się zapoznać...o tutaj,ale jeżeli chodzi o origami (bo tak to się chyba nazywa) to jeszcze nie...póki co mogę tylko podziwiać...ile się trzeba tych malutkich karteczek naskładać...szok...

A to co ja wysłałam,tradycyjnie ozdoby na szydełku robione :)




Dziękuje za udaną zabawę :) 

Pozdrawiam i życzę przyjemnego i słonecznego dnia :)

2 komentarze:

  1. Śliczne prezenty:) a te zajączki tak starannie zrobione:) gratuluję takich prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podobają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...