Obserwatorzy

czwartek, 28 sierpnia 2014

Nowe hobby moich dziewczyn

W tym roku jest moda na bransoletki z kolorowych gumek,fachowo to sie nazywa loom bands.Moim dziewczynom też ta sztuka się spodobała i zaczęły tworzyć kolorowe ozdoby na rękę :) Podpatrzyłam Natalkę jak robi i powiem Wam,jak dla mnie to czarna magia,plącze,przekłada...kosmos jakiś.W związku z nowym hobby kupiłam im krosno,wiem że można to robić na palcach,na widelcu...one jednak wolą na tym  ;)

A to już warsztat pracy,do zrobienia jednej takiej bransoletki potrzeba sporo gumeczek.







A tu już kolejna się robi :)


Pozdrawiam Wszystkich gorąco :)


5 komentarzy:

  1. Fajne są te bransoletki, szczególnie dla młodych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja chrześnica też się w to bawi i nawet to jej ładnie wychodzi i jedną mi zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te bransoletki :) Chciaż jak patrzę na to ostatnie zdjęcie, to jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak to sie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czasami zerkam jak Natalia to robi,to wygląda miej więcej tak-jedną gumeczke zakłada inną ze spodu wyciąga,przeciąga.Troche to skomplikowane

      Usuń
  4. Taż takie mam, są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...