Obserwatorzy

czwartek, 3 listopada 2016

Znowu jestem

Witam moje Kochane
Jeżeli tutaj ktoś jeszcze zaglądał to bardzo Wam dziękuje i przepraszam za tą roczną przerwe.Przez ten rok trochę się wydarzyło,trochę zmieniło.....
Robótkowo szału nie ma,ostatnio to więcej tortów zrobiłam jak serwetek.
Ale od teraz bede starała się chociaż po troche pokazywać so zrobiłam .
Na dzień dobry pokaże Wam coś z czego jestem mego zadowolona :) Moje dziewczyny robią cotton ballsy na balonach a ja mam dzwoneczkowe :) 










6 komentarzy:

  1. Świetne są te dzwoneczki :)
    WIELKIE BRAWA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, śliczne te świecące dzwoneczki.
    Czy te świecidełka są na baterie?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak to są lampki ledowe na baterie (dwa paluszki) tych jest akurat 20 szt,ale można kupić mniejszą ilość

      Usuń
  3. Ja robiłam swoim wnuczętom już kule świecące, a w tamtym roku gwiazdki ze świecącymi sopelkami. Może w tym roku będą też kolorowe świecące dzwoneczki i u mnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...