Obserwatorzy

wtorek, 4 lutego 2014

Chusta - mniejsza wersja

Dlaczego mini...bo wyszła mała,niestety nie miałam więcej tej wełny. Wełna stara, znaleziona na strychu u babci już kiedyś robiłam z niej torebkę dla Natalii o tutaj...i troche zostało,Wykorzystałam ją do zrobienia chusty tym razem dla Martynki :)

A stąd czerpałam inspiracje :) 
 


Na szydełku zaczęty kocyk dla małego Bartusia :) robię pierwszy raz i  mam nadzieje, że uda mi się go szybko skończyć :) 

Pozdrawiam Was gorąco i dziękuje bardzo za odwiedziny i komentarze :)

3 komentarze:

  1. Świetna chusta :-) Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta - cudo! W skromności tkwi elegancja, śliczna.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest śliczna:) córeczka ładnie się w niej prezentuje:) pozdrawiam :) iskierka2014.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...