Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się na blogu Danusi  do zabawy w Podaj Dalej.
Kilka dni temu otrzymałam prezenty :) 

Danusiu dziękuje bardzo za zabawę i prezenty :) 







Teraz czas na mnie :) zapraszam osoby chętne do zabawy
Danusiu mam nadzieje,że się nie pogniewasz ale zasady skopiowałam od Ciebie :) 


Zasady:


1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem i zgłoszą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie drobiazg .
2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e- mail. 3. Osoby te po otrzymaniu ode mnie prezentu, muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu.
4. Prezenty wyślę jak najszybciej, aby bawić się dalej.
                            
                                Zapraszam

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie się zabawię.:))
    A przy okazji zapraszam do siebie - jest jeszcze jedno miejsce wolne
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2013/03/podaj-dalej-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu - cieszę się, że Ci się podoba. Dobrze, że skopiowałaś zasady.
    Mam tylko prośbę, czy mogę skopiować zdjęcie, bo moje gdzieś przepadły pomiędzy aparatem a komputerem.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że możesz :) Jeszcze raz dziękuję za zabawe :)

      Usuń
  3. Kasiu, jest jeszcze wolne miejsce? Bo chętnie wezmę udział w zabawie :) Przy okazji- dziękuję za życzenia! Pogodnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że jest poproszę talko o adres na który wysłać niespodzianke :
      kasiasulinska@poczta.fm

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...