Obserwatorzy

piątek, 4 lipca 2014

szydełkuje

Witajcie Kochane,dziękuje bardzo za odwiedziny i każde słowo,które u mnie zostawiacie.

Tak jak obiecałam,po krótkiej przerwie wracam do szydełka.Już nie jest takie ciężkie,jak było wcześniej :) W ostatnim czasie powstało kilka serwetek ,dwie jeszcze czekają na krochmal :) Kremowa serwetka jest moją ulubioną,robiło się ją szybciutko.Wszystkie powstały oczywiście z kordonka maxi  :)






A to już mała zajawka tego czym się aktualnie zajmuje :) 




Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu :)


6 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie, a ta ostatnia po prostu zjawiskowa!!!
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu mnie urzekła pierwsza jest odjazdowa , piękna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje kochane,mi osobiście też podoba się najbardziej ta pierwsza,najlepiej mi się ją robiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) i również pierwsza zdecydowanie jest mi najbliższa

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Wspaniałe serwetki :-)
    Bardzo jestem ciekawa co to jest, nad czym teraz pracujesz... bluzeczka? Szal?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. patrząc na Twoje dzieła mam ochotę popróbować z serwetkami... :) a kupiłam sobie nawet ostatnio kordonek specjalnie na jakąś serwetkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...