Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

W kolorze i bieli

Witam w pochmurny dzień.

Ostatnio rzadko tu bywam,szału nie ma jeżeli chodzi o robótki.
W ostatnim czasie powstały dwie nie duże serwetki.Jedna w kolorze łososiowym ( 40cm na 40 cm ) robiona na zamówienie (mam nadzieje,że się spodoba jak nie to sobie ją zostawię)
A druga biała(44cm na 30cm ),myślała,że będzie troszkę większa...no ale cóż musi być taka jaka jest ;) 



Przygotowałam paczuszki do zabawy Podaj dalej i w związku z tym prośba do Joasi,która się u mnie zapisała...podaj proszę adres bo ten który mi przysłałaś wcześniej chyba przez przypadek usunęłam ;(
Przepraszam za zamieszanie. 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) 
Dziękuje za odwiedziny i słowa,które zostawiacie w komentarzach :)

5 komentarzy:

  1. Prześliczne serwetki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności :-) Obydwie cudne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te obie serwetki :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie serwetki śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi podoba się i jedna i druga, ale ta druga bardziej przypadła mi do gustu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde zostawione słowo i życzę miłego dnia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...